PROGRESSIVE FMCG/RETAIL KONFERENCIJA: OD RETAILA DO E-TAILA!

News

Natrag na Vijesti

PROGRESSIVE FMCG/RETAIL KONFERENCIJA: OD RETAILA DO E-TAILA!

Foto: Progressive

Retail je kontinuirano u fazi revolucije. Današnje tvrtke razumiju da retail egzistira kao multi-channel platforma u okviru koje kupci žele na intenzivan način doživjeti iskustvo brenda. Razvoj digitalnih kanala uvelike je povećao očekivanja potrošača koji se žele emotivno povezati s brendovima. Želja kupaca za kupovinom ‘bilo kada i bilo gdje’ pomiče percepciju, mijenja ponašanje i ide u smjeru usvajanja novih i sve zahtjevnijih izazova tehnologije.

Činjenica je da pojačano razumijevanje kupaca vodi do povećanja njihova zadovoljstva, ali i do povećanja prihoda. Digitalna transformacija omogućila je tvrtkama da bez presedana analiziraju mnogo različitih informacija vezanih za ponašanje i navike kupaca, a ulaganje u informatizaciju i razvoj najčešće pridonosi boljem povratu ulaganja.

Korištenje informacija o ponašanju kupaca utječe na gotovo sva područja poslovanja tvrtke, od razvoja proizvoda i nabave, preko opskrbnog lanca, prodaje, do marketinških i popratnih usluga.

Sve je aktualniji trend i da tvrtke svoje poslovne odluke temelje na informacijama dobivenim od samih kupaca. U redovitoj komunikaciji s potrošačima te tvrtke provjeravaju njihove potrebe i ukuse. Zahvaljujući što preciznijem pristupu, asortiman svake trgovine trebao bi biti prilagođen očekivanjima određene zajednice, a tvrtke bi trebale biti otvorene prema uvođenju tehnoloških inovacija (poput, npr., aplikacija koje simuliraju korisničko iskustvo s određenim proizvodima).

Tvrtke se u kontinuitetu bore za opstanak, a cijelo vrijeme im ‘prkosi’ sve zahtjevniji kupac. Sve tvrtke uključene u sektor maloprodaje prisiljene su sve više inovirati kako bi kreirale strategije kojima će privući i zadržati kupce. Ali da bi proces bio što uspješniji, kupcima je u potrebno pružiti nezaboravno iskustvo.

Kroz zanimljiva predavanja i na ovogodišnjoj, 20. jubilarnoj konferenciji govoriti će se o ključnim faktorima uspjeha, najvećim izazovima i budućnosti FMCG/RETAIL industrije, o strategijama lidera na nestabilnom tržištu, o motiviranju kupaca te o tehnološkim i digitalnim alatima u službi povećanja profitabilnosti, ali i zaštite i sigurnosti velikih sustava. Razgovarati će se i o umjetnoj inteligenciji, rješenjima vezanim za internetsku trgovinu te i o važnosti analitike, inovacijama i najvećim izazovima s kojima se susreće moderna maloprodajna industrija.

DNEVNI RED

GOVORNICI

PRIJAVNICA

Back

Comments (0)

To comment, you have to sign-in!