PR Marketing Mediji
PR/MARKETING/MEDIJI
Analiza kompanije HypeAuditor "Top Instagram Virtual Influencers in 2019" otkriva trend virtualnih ikona mode i lifestyle. Tvrde da je angažman pratitelja tri puta veći na virtualne Influencere, u odnosu na one stvarne. Izvor: www.24sata.hr
9 beauty profesionalaca koje trebate pratiti na Instagramu pronađite na www.buro247.hr
Na 71. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice usvojeni su prijedlozi odluka o raspisivanju javnih poziva za izbor agencija za zakup medija na inozemnim tržištima u 2021. godini, kao i za izbor PR agencija za provođenje međunarodnih promotivnih aktivnosti i aktivnosti na društvenim mrežama. Više na www.vecernji.hr
New Moment je proglašen je PR Agencijom godine u kategoriji velikih PR agencija na tradicionalnoj godišnjoj dodeli nagrada Društva Srbije za odnose sa javnošću. Izvor: www.seebiz.eu
Osmi SoMo Borac – 8 glavnih nagrada za hrvatske kampanje! 5 ih otišlo u ruke Imago reklamne agencije. Više na www.netokracija.com
Instagram ne navršio 10 godina i u tih je deset godina postojanja ušao u živote milijardi ljudi i promijenio način na koji jedemo, putujemo i konzumiramo usluge, ponudivši savršenu sliku naših života koja se ipak razlikuje od onih stvarnih. Više na zimo.dnevnik.hr
Koji su to X, Y, Z razlozi da se ne profućka etika u recesiji pročitajte na lider.media
Fake news - Brendovi se moraju priključiti borbi za točne informacije. Mainstream mediji odbacuju se kao relevantan izvor informacija, društvene mreže imaju pune ruke posla u otklanjanju netočnih informacija i govora mržnje, a brojni potrošači potpuno su zbunjeni i nemaju pojma kako i koje informacije odbaciti, a kojima vjerovati. Brendovi bi im trebali pomoći u tome, jer ovo je izvrsna prilika da pokažu kako paze na svoje kupce u svim segmentima njihova života, a ne samo u trenutku kad uđu u njihovu trgovinu. Više na lider.media
O reklamama koje su zavaravajuća, lažna oglašavanja, u emisiji "Dobro jutro, Hrvatska" u rubrici "Svi smo mi potrošači", govorili su Tanja Popović-Filipović predsjednica Centra za informiranje i edukaciju potrošača (CEP) i Kamilo Antolović, marketinški stručnjak, član suda časti HURA-e. Izvor: www.hrt.hr
15 GODINA LIDERA - Pročitajte PRVE Ekonomalije Miodraga Šajatovića: Tranzicija u Hrvatskoj 1989. - 2009. lider.media
Online oglasi činit će 52 posto ukupnih prihoda od oglašavanja na svjetskoj razini u 2021. godini, što znači da će po prvi put baš tad premašiti polovicu ukupnih prihoda. Izvor: ictbusiness.info
Top 5 stvari koje morate znati o prelasku na DVB-T2 signal pročitajte na mobil.hr
Foto:
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)