Analize

Od kada postoji profesija odnosa s javnošću postoji i potreba za evaluacijom kao i u svakoj drugoj branši. Gdje smo danas po ovom pitanju i što o tome kažu stručnjaci, što praktičari i s kojim se izazovima suočavaju.

Jedan od glavnih izazova (ne)evaluacije je potrebno znanje, vještine i vrijeme. U puno slučajeva ovo zadnje je uglavnom najveći problem. Kao što znamo u praksi stvari teku puno drukčije od onoga kako bi to stvarno trebalo biti. Za sve postoji redoslijed. Za evaluacije nekako uvijek ponestane daha i vremena.

Naša specijalnost su analize medijskog publiciteta. Na ovom području imamo dugogodišnje iskustvo. Razvili smo brojne metode evaluacije i pomogli brojnim korisnicima da na korektan, učinkovit i reprezentativan način prikažu rezultate odrađenog posla. Dakle, komunikacije s medijima. U svojoj ponudi imamo analize koje kreću od jednostavnih statističkih do složenih analiza sadržaja.

Za one koji ipak žele napraviti potpunu i sustavnu evaluaciju cjelokupnog PR-a omogućili smo integriranu evaluaciju koja obuhvaća i analizu medijskog publiciteta kao i istraživanje i mjerenje sredstava, razumijevanja i rezultata. (OUTPUT, OUTAKE, OUTCOME).. Više o tome...