PR, MARKETING i MEDIJI 27.04. – 08. 05. 2020.

Novosti iz Press clippinga

Natrag na Novosti iz Press clippinga

PR, MARKETING i MEDIJI 27.04. – 08. 05. 2020.

PR, MARKETING i MEDIJI 27.04. – 08. 05. 2020.

PR I MARKETING

HERO FACTORY razvio je aplikaciju aplikacija/asistent za digitalni marketing za male poduzetnike (izvor: Poslovni dnevnik)

Na prvoj virtualnoj svečanosti dodjele nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću proglašeni su pobjednici u devet kategorija.

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Hrvatske autoceste osvojili su Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske.

Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi osvojila je Splitsko-dalmatinska županija u suradnji s tvrtkama Klikeri i Arhidom

Agencija CTA komunikacije i Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci zajedno su osvojili Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama.

Utočište hrabrih online (UHO) osvojilo je Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje.

Grand PRix za unutrašnju komunikaciju osvojila je agencija 404

Agencija 404 ponijela je i laskavu titulu najbolje agencije 13. Grand PRixa HUOJ-a. Ta se nagrada dodjeljuje agenciji čiji projekti u završnici izbora Grand PRix prikupe najviše bodova žirija.

Izborni stožer Zorana Milanovića osvojio je Grand PRix HUOJ-a za političku komunikaciju.

Grand PRix za komunikaciju događanja osvojili su Alert i Dva srca i kuhača.

U kategoriji najbolje prilagodbe svjetske kampanje nagradu HUOJ-a dobila je Millenium promocija .

Prošli je tjedan objavljeno da je prof. dr. sc. Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru i autor desetak knjiga o odnosima s javnošću, dobio Grand PRix HUOJ-a za razvoj struke, te da je znanstvenik Korado Korlević Komunikator 2019. godine. (izvor: huoj.hr)

Kompanija Heineken Hrvatska prilagodila je komunikaciju te je kao produkt suradnje s dugogodišnjim partnerom, marketinškom agencijom VOX Komunikacije u sastavu Blitz grupe, svojim potrošačima omogućila besplatno gledanje filma Gospoda. (izvor: Poslovni dnevnik)

Metro je ugostiteljima koji nastavljaju raditi putem dostave osigurao i marketinšku potporu kroz projekt Fina Papica a u sklopu projekta Metro svojim profesionalnim kupcima pruža dodatne prilike za promociju i osnaživanje poslovanja, a na platformi se nalaze i restorani koji trenutačno pružaju uslugu dostave. (izvor: Poslovni dnevnik)

Kreativnost i detaljno osmišljeni kreativni koncepti mogu i moraju doprinijeti razvoju društva, stoga je Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) pokrenula inicijativu #jedvacekam kako bi čitava Hrvatska dobila potencijal postati kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik brend. (izvor: 24sata.hr)

Ana Štebih Pinjuh od 16. ožujka ove godine nova je direktorica marketinga Zagrebačke pivovare za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu. Na ovoj poziciji zamijenila je Ivana Šuvara koji je preuzeo funkciju strateškog direktora za brendove i portfelj za CEE regiju u Molson Coors grupaciji. (izvor: suvremena.hr)

Domaća agencija za upravljanje komunikacijama, Komunikacijski laboratorij, jedna je od suosnivačica nove regionalne mreže SEEnthesis koja okuplja još šest agencija za tržišno komuniciranje s područja jugoistočne Europe. (izvor: jatrgovac.hr)

Najavljena je 10. Brending konferencija, od 18. – 22. 05. (izvor: lider.media)

Komunikacijski stručnjaci iz 30 europskih ureda međunarodne agencije Grayling, osvrnuli su se na komunikacijske trendove za vrijeme COVID-19 pandemije. (izvor: poslovni-savjetnik.com)

MEDIJI

Poslije točno pet mjeseci izbivanja s malih ekrana, Zoran Šprajc vratio se na mjesto voditelja u 1006. izdanju "RTL Direkta". (izvor: tportal.hr)

U Hrvatskoj je aktivno 905 tužbi protiv novinara i medija, a tužitelji potražuju gotovo 68 milijuna kuna, izvijestili su jučer iz Hrvatskoga novinarskog društva (izvor: Večernji list)

U povodu Svjetskog dana slobode medija, koji se obilježava 3. svibnja, Sindikat novinara Hrvatske (SNH) pozvao je članove da tradicionalnom akcijom Pet minuta gromoglasne tišine 21. put upozore na važnost novinara i medijskih radnika. (izvor: Novi list)

HRT je obilježio 30. obljetnicu teleteksta, prve digitalne informativne platforme pokrenute u suradnji bivšeg RTVa Zagreb i Večernjeg lista. (izvor: Večernji list)

vecernji.hr bilježi rekordne rezultate - prosječna je prodana naklada pružatelja u 2019. godini novina Večernji list 34. 213 primjeraka, a novina Poslovni dnevnik 2295 primjeraka. Prosječna čitanost u 2019. portala vecernji. hr je 1, 694. 164, a portala poslovni. hr 913. 478 (izvor: Večernji list)

Objavljeni su rezultati poslovanja poduzetnika u djelatnosti emitiranja radijskog programa u 2018. godini - najviše poduzetnika, čija je pretežita djelatnost emitiranje radijskog programa, u 2018. godini imalo je sjedište u županiji Grad Zagreb (35), a po njihovoj brojnosti slijedi Splitskodalmatinska (12), Zagrebačka (10) i Dubrovačko -neretvanska županija (devet), a najmanje poduzetnika u djelatnosti emitiranja radijskog programa bilo je u Požeškoslavonskoj i Ličkosenjskoj županiji (po dva). (izvor:Zadarski list)

Facebook je osnovao Odbor za nadzor sadržaja i imenovao prvih 20 članova, objavio je Mark Zuckerberg, čelnik ove društvene mreže. Zadatak je Odbora da nadzire i odlučuje o spornom sadržaju i time ga zapravo moderira te sačuva Facebook od kritika ali i potencijalnih tužbi i kazni. (izvor: Večernji list)

Na mjesto direktorice Odjela novih medija Uprava Nove TV imenovala je Maju Blumenšajn, dosadašnju voditeljicu digitalnog marketinga Nove TV, koja je tu funkciju preuzela 1. travnja. (izvor: Lider)

Unatoč snažno narušenom ekonomskom stanju i pomanjkanju oglašivača, što je posljedica koronavirusa koji je nemilosrdno poharao Italiju, Exor, holdinška tvrtka obitelji Agnelli, dovršio je 102, 4 milijuna eura vrijednu akviziciju talijanske medijske grupacije GEDI koja, između ostalog, izdaje La Repubblicu i La Stampu. (izvor: Lider)

Izašao je novi broj časopisa Vidi - U okviru borbe protiv COVID-19 koronavirusa VIDI se priključio inicijativi globalnih brandova kroz svoj prepoznatljivi logotip, u kojem su po prvi puta u povijesti časopisa odvojili prepoznatljivu točku iz logotipa i čitateljima poručili da drže razmak i tako doprinesu prestanku brzom širenja virusa. (izvor: vidi.hr)

Novi broj magazina D&D VRT na kioscima će biti od 7. svibnja (izvor: jutarnji.hr)

Dorian Ribarić novo je pojačanje RTL televizije na kojoj će gledatelje informirati o vremenskoj prognozi. (izvor: direktno.hr).

Izašao je novi broj časopisa EGE.

Foto: Shutterstock

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!