Proizvodi za njegu rublja u oglasima trgovačkih lanaca
Analizirani su oglasi trgovačkih lanaca u tiskanim medijima, tijekom siječnja i veljače 2019.-e godine.
Najviše oglašavani brandovi deterdženata za rublje su Ariel i Faks, sa po sedam pojavljivanja a u prva tri nalazi se još i Persil, sa pet pojavljivanja. Oglašavani su i brandovi Dash, Nila, Perwoll i Rubel, po dva puta dok je za deterdžente BioAktiv, Meri Merino, Waschkonig i Woosh zabilježeno po jedno pojavljivanje u oglasima trgovačkih lanaca. Sveukupno je zabilježeno trideset i jedno pojavljivanje deterdženta za pranje rublja u oglasima trgovačkih lanaca tijekom siječnja i veljače – šesnaest u siječnju i petnaest u veljači.
Kada promatramo raspodjelu po trgovačkim lancima, u najviše svojih oglasa neki od deterdženata uvrstio je trgovački lanac Branka, njih šest; Tommy je deterdžente za rublje oglasio pet puta a Pemo Plodine i Trgostil po tri puta. Trgovačke kuće Apfel, Djelo, Jedinstvo, Kitro i Metss dva su puta oglasile neki od deterdženata za rublje a Boso jednom.
Tijekom siječnja i veljače oglašavani brandovi omekšivača za rublje su Lenor, Ornel, Silan i Violeta – Lenor je oglašen šest puta, Ornel pet, Silan četiri a Violeta tri. Ukupno je to osamnaest pojavljivanja; u siječnju šest a u veljači dvanaest.
I kod omekšivača za rublje u količini oglašenih predvodi trgovački lanac Branka, sa njih pet dok su omekšivače po dva puta oglasili Boso, Lidl i Pemo. Apfel, Jedinstvo, Kitro, Metss, Tommy, Trgostil oglasili su ih po jednom a jedno oglašavanje zabilježeno je i u oglasu udruženja Ultra plus koji se odnosi na sve članice.


Foto: Ana Šlat
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)