Poslovni rezultati za prvu polovinu 2016: KentBank potvrdila snažan rast, uvedena usluga e-Građani za klijente banke

Vijesti

Natrag na Vijesti

Poslovni rezultati za prvu polovinu 2016: KentBank potvrdila snažan rast, uvedena usluga e-Građani za klijente banke

Foto:

Zagreb, 27. srpnja 2016. - KentBank je u prvoj polovici 2016. godine ostvarila rast aktive od 30%, što je značajno utjecalo na ostvarenje pozitivnog rezultata od 2,3 milijuna kuna, uz rast plasmana od 29% - plasirano je 482 milijuna kuna. Nastavak je to i potvrda rasta Banke započetog pozitivnim rezultatom u 2015. godini.

Rast plasmana značajno je pridonio rastu kamatnih prihoda, te je u prvoj polovici godine ostvaren rast neto kamatnih prihoda za 32% u odnosu na prvu polovicu 2015. godine. Posebna je pažnja tijekom 2016. usmjerena na povećanje prihoda od provizija i naknada, s naglaskom na razvitku novih proizvoda i usluga. Tim je pristupom neto prihod od provizija i naknada povećan za 50% u odnosu na prvu polovicu 2015. godine. Sve je to utjecalo na ostvarenje pozitivnog rezultata na kraju prve polovice 2016. godine. Fokus Banke je na rastu portfelja te na povećanju broja klijenata, čemu je posebno doprinijela implementacija kartičnog poslovanja krajem prošle godine. Kroz povećanje broja klijenata cilj povećati udio avista sredstava u ukupnim depozitima Banke. Tijekom prve polovice 2016. Banka je, kao jedina hrvatska banka, započela s pružanjem usluge prikupljanja depozita na njemačkom, austrijskom i nizozemskom tržištu. Uvođenje ove usluge uvelike je doprinijelo rastu oročenih depozita za 26%, dok su istovremeno uz istovremeni rast avista sredstva od čak 84%. Time je udio avista sredstava u ukupnim depozitima Banke porastao na 14%.

Jučer je u Ministarstvu uprave svečano obilježeno uključivanje vjerodajnica KentBank d.d. u Nacionalni identifikacijski i autentifikacijski sustav NIAS projekta e-Građani kojem su prisustvovali dr.sc. Dubravka Jurlina Alibegović, ministrica uprave, Anđelka Buneta, predsjednica Uprave Financijske agencije (FINA) te ispred KentBank Ivo Bilić, predsjednik Uprave Banke.

Na ovaj način Ministarstvo uprave i KentBank osiguravaju klijentima Banke – korisnicima Internet bankarstva (fizičkih osoba), jednostavnu i sigurnu prijavu na sustav e-Građani putem autentifikacijskih vjerodajnica Banke. Uslugama sustava e-Građani pristupa se putem internetske stranice https://pretinac.gov.hr. Pružajući ovu mogućnost svojim klijentima, Banka nema pristup njihovim podacima iz sustava e-Građani, već im omogućava pristup svim uslugama unutar sustava e-Građani bez dodatnih ugovaranja.

Sustav e-Građani omogućava građanima modernu, brzu i jednostavnu komunikaciju s javnom upravom. Putem sustava e-Građani, u svakom trenutku i bez čekanja u redovima, dostupne su brojne elektroničke usluge različitih tijela javne uprave, poput izvoda iz matičnih knjiga (domovnica, rodni ili vjenčani list), usluga Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, dobivanja raznih potvrda, pregled osobnih e-poruka, informacija i obavijesti od strane javne uprave putem Osobnog korisničkog pretinca te preko 30 drugih on-line usluga.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!