Hrvatska turistička elita okupila se u Višnjanu

Foto: hgk
U prva tri tromjesečja ove godine Istra je potvrdila stabilnu orijentaciju prema premium segmentu rastom u kategorijama koje nose najveću dodanu vrijednost. Podaci eVisitora o više od 4,8 milijuna dolazaka i više od 29 milijuna noćenja pokazuju blagi rast, pri čemu najbolje rezultate ostvaruju hoteli, kampovi višeg standarda i ekskluzivni oblici smještaja. Zato se u Višnjanu nastavlja kampanja Sezona priča Hrvatske gospodarske komore, platforme za razvoj vrhunskih turističkih priča – Doživi Premium Hrvatsku. Cilj kampanje je promovirati premium segment kako bi se povećala vrijednost svakog noćenja i stvorila dugoročna priča o održivom turizmu.
"Istra je svjetionik Hrvatskoj za razvoj premium turizma. Ova regija je kolijevka turizma s dodanom vrijednošću. Prijedlog vrijednosti za novac model je koji želimo replicirati u cijeloj zemlji. Temu prebacujemo s brojanja ručnika i cijene kuglice sladoleda na doživljaje koje Hrvatska nudi. Danas je fokus na održivom razvoju ove, za Hrvatsku, ključne gospodarske grane. Održivi turizam znači da privlačimo onoliko gostiju koliko infrastruktura naših destinacija može podnijeti bez narušavanja povijesne, kulturne i prirodne baštine. Održivost podrazumijeva manji broj gostiju s kvalitetnom ponudom za stabilnu prihodovnu stranu turizma, ukratko – razvoj premium segmenta", izjavila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora turizma Hrvatske gospodarske komore.
Ovo događanje, koje potiče umrežavanje ključnih dionika u turizmu s dodanom vrijednošću, drugo je takve vrste, a razgovaralo se o održivosti, diverzifikaciji ponude i iskoraku prema gostima veće kupovne moći, istaknuvši Istru kao regiju koja već godinama prednjači u hrvatskom turizmu po kvaliteti i inovativnosti.
"Uspješno ljeto je iza nas, a rujan je pokazao ohrabrujuće rezultate. Bilježimo oko osam posto više dolazaka i noćenja nego u istom mjesecu prošle godine. Iako ne želimo staviti fokus na brojanje gostiju, rast u postsezoni je važna informacija jer pokazuje uspjeh u odmaku od sezonalnosti. Nastavljamo se fokusirati na kvalitetu i razvoj premium segmenta, od vrhunskih hotela i kampova do jedinstvenih doživljaja u interijeru. Cilj nam je održavati stabilan promet tijekom cijele godine, uz jasnu orijentaciju prema kvaliteti i održivosti", izjavio je Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije.
Događaj je okupio hrvatsku turističku elitu u Borgo Lapisu, vili koja spaja arhitektonsko nasljeđe i suvremeni dizajn za vrhunska iskustva. Kao članica platforme Stories, vlasnica Borgo Lapisa, Estelina Rudan, naglasila je kako je snaga premium turizma u pričama koje pričamo gostima nudeći jedinstvene sadržaje.
"Premium turizam više ne znači samo luksuzne sadržaje, već nezaboravna, autentična iskustva. Gosti danas biraju mjesta koja ih povezuju s lokalnom zajednicom, gdje kroz okuse, priče i ljude mogu osjetiti pravi duh destinacije. Upravo takvu ulogu preuzima platforma Stories, povezujući goste s lokalnim iskustvima kroz pažljivo ispričane priče koje donose emocije, identitet i karakter u svaku destinaciju i nude autentične trenutke koji ostaju zapamćeni", rekao je Rudan.
U premium turizmu prostor u kojem gosti borave možda je jednako važan kao i sama usluga. Arhitektura i dizajn interijera oblikuju doživljaj destinacije i prenose njezin identitet. Boris Ružić, dizajner interijera ove vile, na događanju u Borgo Lapisu, govorio je o tome kako pomno dizajniran prostor može podržati autentičnost i kvalitetu vrhunskih iskustava.
"Idealna kulisa za ovaj događaj su vinogradi i kamen uklopljeni u prirodni okoliš, a sam događaj smjestila sam u vrt na travnjaku, koncept za dugim "obiteljskim" stolom i u ambijent u kojem smo gostima ponudili okuse domaće gastronomije, maslinovog ulja, vina i likera istarskih vinova loza te doživljaj rane jeseni kroz okuse i mirise tradicionalne Istre u vrhunskom doživljaju kao nove pokretačke snage hrvatskog turizma", objašnjava Ružić.
Istra je stanica kampanje Sezona priča, a plan je promovirati premium kroz razne lokacije i autentične doživljaje kao jasnu opciju za prosperitet turističkog sektora. Sudionici su razmijenili ideje, povezali se s ključnim dionicima u sektoru i dobili informacije o prednostima članstva u platformi Stories, što uključuje nastupe na međunarodnim sajmovima i time širenje poslovanja. Ovaj tjedan platforma sudjeluje i na sajmu premium i luksuznog turizma ILTM North America. Svi članovi bit će promovirani na štandu platforme, a već je dogovoreno više od 50 sastanaka jedan na jedan s agentima tijekom tri dana.
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)