Kompanije Fortenova grupe Zvijezda i Jamnica ponovno imaju pet svojih brandova među 10 najjačih

Foto: chatgpt
I u prethodnom valu BRANDpuls* istraživanja,dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda i Jamnica – imaju pet svojih brandovau samom vrhu ljestvice jednog od najvećih regionalnih istraživanja tržišta koje ispituje percepciju brendova među potrošačima. Kad se gleda proširena lista, ona koja sadrži50 najjačih proizvoda u Hrvatskojpo izboru potrošača, ondaZvijezda i Jamnica na njoj ukupno imaju osam svojih brandova.
Nova je ljestvica formirana nakon vala istraživanja provedenog u razdoblju ožujak-svibanj 2025., a spozicijom na prva dva mjesta ljestvice,Zvijezda ulje i majoneza nastavljaju dugogodišnju trend najjačih brendova u Hrvatskoj.Dobar niz nastavlja iJamnica gazirana vodakoja se u ovom valu našla na šestom mjestu ljestvice. Među top 10 brendova na hrvatskom tržištu našla su se jošdva Zvijezdina proizvoda-Zvijezda Ketchup na sedmom i tvrdi margarin Zvijezda stolni na devetom mjestu.
Na proširenoj listi 50 najjačih proizvoda u Hrvatskoj još suJana, negazirana voda (18.mjesto),Margo mazivi margarin te Zvijezda ukiseljeno i konzervirano povrće. Kada je riječ o regionalnom plasmanu, hitovi Fortenova grupe su proizvodi iz grupe pića -Jamničini Jana na 14. i Jana Ice Tea na 28. mjestu, Jana vitamin(aromatizirane negazirane vitaminske vode)i MgMivela, gazirana voda.
Rangiranje u ostalim državama regije pokazuje da su u Srbiji, slično kao i Hrvatskoj, najjači brandovi grupeproizvodiDijamanta – ulje i margarin tvrdi i mazivi, dok iz te grupe proizvoda potrošači u Bosni i Hercegovini radije biraju Zvijezdine brandove. BRANDscore istraživanje je provedeno na preko 5700 ispitanika u dobi od 15 do 64 godine u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini i Sloveniji koji su brendove vrednovali u 60-tak FMCG kategorija. Ono je opet potvrdilo kako su potrošači vezani za proizvode Zvijezde i Dijamanta koji u Fortenova grupi čine grupu Ulja, kao i za proizvode Jamnice, što ih onda čini najsnažnijim lokalnim brandovima, posebno u odnosu na globalne brandove koji u pravilu zauzimaju visoko mjesta u rangiranju na razini Adria regije.
*Više o istraživanju saznajte na linku:https://www.ipsos.com/hr-hr/brandpuls-snaga-branda-3
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)