Održana 7. Nacionalna konferencija o volontiranju zaposlenika: Angažman zaposlenika za održivu budućnost - volontiranjem do pozitivnih promjena
Foto: vcz
Dana 23. listopada 2024. godine, održana je 7. Nacionalna konferencija o volontiranju zaposlenika pod nazivom „Angažman zaposlenika za održivu budućnost - volontiranjem do pozitivnih promjena“. Program konferencije obuhvatio je panel raspravu, predstavljanje Povelje o volontiranju, najavu novih potpisnika Povelje te inspirativno predavanje Sarah Middleton.
Glavna tema konferencije bila je značaj volontiranja u korporativnom sektoru, s naglaskom na doprinos zajednici i jačanje osjećaja svrhe na radnom mjestu, izvan uobičajenih poslovnih aktivnosti.
Na panelu „Volontiranjem do snažnijih zajednica - uloga zaposlenika u društvenoj odgovornosti“ sudjelovali su: Mihaela Bekina (Span), Tatjana Petričušić (Coca-Cola HBC Hrvatska), Ivana Kelčec-Suhovec (Hrvatski Telekom), Martina Leopold (udruga Mali zmaj) i Perica Štefan (udruga Čisteći Medvjedići). Panelisti su istaknuli brojne prednosti volontiranja zaposlenika, uključujući povećanje zadovoljstva na radnom mjestu, poboljšanje međuljudskih odnosa među kolegama te jačanje veze između poslodavaca i zaposlenika.
Zaključili su da je korporativno volontiranje u Hrvatskoj još uvijek u fazi razvoja, no prepoznat je značajan napredak u posljednjih nekoliko godina. Zaposlenici sve više pokazuju spremnost za sudjelovanje u volontiranju i doprinos zajednici. Istaknuto je kako je potrebno kontinuirano raditi na implementaciji praksi korporativnog volontiranja, uz pružanje podrške zaposlenicima i primjerenu angažiranost samih poslodavaca.
Nakon panela, predstavljena je Povelja o volontiranju zaposlenika, kojoj su se pridružile dvije nove tvrtke – Raiffeisenbank Hrvatska i Triglav osiguranje, čime broj potpisnika sada iznosi ukupno 37.
Na kraju konferencije održano je predavanje Sarah Middleton, osnivačice tvrtke Mission Up. Sarah je, temeljem svog bogatog iskustva u korporativnom volontiranju, istaknula važnost unutarnje motivacije za pomaganje te kako tvrtke mogu iskoristiti volontiranje za iskustveno učenje i inovacije unutar svojih timova. „Doprinos zajednici ima izuzetnu važnost – ne samo za samu zajednicu, već i za svakog pojedinca koji kroz pomaganje otkriva svoju svrhu i osjeća zadovoljstvo koje nadmašuje poslovne uloge“, zaključila je Sarah.
NatragZa komentiranje morate biti prijavljeni!
Komentari (0)