KREATIVNOST U FMCG INDUSTRIJI: KREATIVA ILI NOVCI?

Vijesti

Natrag na Vijesti

KREATIVNOST U FMCG INDUSTRIJI: KREATIVA ILI NOVCI?

Foto: pr

Došlo je vrijeme za još jedan dugoočekivani Marketing Summit Zagreb! 27. travnja 2023. u Polivalentnoj dvorani Kraš Auditoriuma u Zagrebu (Ravnice 48), deset velikih domaćih i međunarodnih marketinških stručnjaka održat će svoja predavanja o aktualnim FMCG trendovima.

Program je podijeljen u tri cjeline: Inspiracija, Digitalizacija te Koji FMCG brendovi pobjeđuju i kako.

Očekuju vas velika imena FMCG industrije: Tony Durham, Key Note Speaker, vlasnik konzultantske tvrtke Tony Durham Consulting Limited, Kateryna Ohuriaieva, direktorica Marketinga, Silpo trgovački lanac, Ukrajina, Dunja Delić, direktorica Marketinga, Konzum, Lea Ileković Žigić, rukovoditeljica Sektora marketinga, Kaufland Hrvatska, Miranda Mladin, direktorica Marketinga, Studenac market, Marko Mintas, predsjednik Uprave, Henkel Croatia, Goran Pećanac, Art Director, Real grupa, Matko Jovičin, Art Director, Real grupa, Dean Udatny, Marketing Director, Go2Digital, Amadea Bilanović, Senior Expert for Retail Marketing, INA, Tanja Hajnić, Personalisation & Rewards Senior Expert Analyst, INA, Ante Živković, Market Research Manager, ProMedia Group te Vlado Damjanović, direktor Prodaje, Beyond42.

Marketing Summit je središnje godišnje regionalno događanje za stručnjake koji se bave marketingom u tvrtkama i institucijama, a namijenjen je svima koji žele postići veći uspjeh i rast sa svojim brendom, ali i onima koji imaju osobnu motivaciju za uspjeh u području FMCG marketinga. Misija Marketing Summita je da u jednom danu pokaže najbolje, najaktualnije i najefektnije primjere i strategije u domeni FMCG marketinga i predstavi najnovije marketinške pristupe u Hrvatskoj, regiji i svijetu.

Ove godine organizatori su odlučili otići korak dalje i pružiti vam novo premium iskustvo!

Konferencija će se održati u hibridnom obliku (Uživo & Metaverse) – uz tradicionalno održavanje konferencija uživo, nude i sadržaj u Metaverseu, kao ekstenziju fizičkog događaja, kroz koji će konferencija nastaviti živjeti cijele godine.

Pristup META platformi bit će omogućen tijekom cijele godine. Pruža se fantastično, novo 3D iskustvo za korisnike platforme u virtualnoj FMCG marketing zajednici, očekuje vas kompletna snimka konferencije održane uživo, dodatni ekskluzivni sadržaj: 10+ prezentacija agencija za istraživanje tržišta, 5+ tematskih bina, plasiranje novog, regionalnog sadržaja tijekom godine (Slovenija, Srbija, BiH, Makedonija), promocija brendova i usluga u inovativnom 3D formatu te povezivanje i komunikacija s ostalim sudionicima i govornicima.

Sve o kotizacijama i prijavama, kao i ovogodišnjim govornicima i programu, možete saznati na web-stranici Marketing Summita.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!