Opel postaje potpuno električan u rekordnom vremenu

Vijesti

Natrag na Vijesti

Opel postaje potpuno električan u rekordnom vremenu

Foto: pr

Opel postaje potpuno električan u rekordnom vremenu

· Opelova ponuda trenutno uključuje dvanaest električnih verzija

· Ponuda električnih izvedbi za sve modele lakih gospodarskih vozila

· Električna verzija svakog modela do 2024., isključivo električni modeli u Europi do 2028.

· Baterijski, potpuno električni nasljednici modela Opel Crossland i Insignia

· Opel Vivaro-e HYDROGEN s tehnologijom ćelija goriva već je u rukama kupaca

· Nova Opel Manta s potpuno električnim pogonom do sredine desetljeća

· Proizvodnja baterija visokih performansi u gigatvornici ACC u Kaiserslauternu od 2025.

· Opel je prvi uveo električnu mobilnost u Europi s modelima Ampera i Ampera-e

Rüsselsheim. Opel postaje isključivo električni brand. Poznati proizvođač automobila iz Rüsselsheima prebacit će sve proizvode iz svoje bogate ponude na potpuno električne pogone do 2028. godine. Opel već danas nudi sveobuhvatan izbor električnih modela. Kupci trenutno mogu naručiti dvanaest elektrificiranih varijanti – od mikroautomobila Opel Rocks-e do velikog transportera Movano-e. Sredinom desetljeća uslijedit će novi električni model s baterijom u novoj izvedbi Opel Mante. Nasljednici Opel Crosslanda i Opel Insignije također će biti električni – i stoga bez emisija.

„Opel se dosljedno kreće prema cilju potpune elektrifikacije – i to u rekordnom vremenu. Time dajemo značajan doprinos smanjenju emisija CO2. I ne planiramo stati s pretvorbom naše ponude proizvoda: u suradnji s našim partnerima proizvodit ćemo vlastite baterije visokih performansi u Kaiserslauternu već od 2025. Također gradimo novi ekološki kampus u našem sjedištu u Rüsselsheimu“, objasnio je strategiju branda Uwe Hochgeschurtz, izvršni direktor Opela.

Opelov krajnji cilj je nuditi električna vozila koja savršeno zadovoljavaju sve potrebe kupaca: u budućnosti će to uključivati dosege vozila između 500 i 800 kilometara te najbrže punjenje u klasi od 32 kilometra po minuti na punjaču.

Opelovi kupci već mogu pristupiti sveobuhvatnoj ponudi električnih modela. Sva Opelova laka gospodarska vozila raspoloživa su u izvedbama bez emisija. Opel Combo-e, Vivaro-e i Movano-e već imaju svoje električne verzije s baterijom, a Vivaro-e HYDROGEN kupcima nudi tehnologiju ćelija goriva. U kategoriji putničkih automobila tu su Opel Corsa-e i Mokka-e – dobitnici prestižne nagrade „Zlatni volan“ 2020. i 2021. – koji su odavno postali bestseleri. Udio električnih varijanti s baterijom već čini više od 25 posto ukupne prodaje ovih modela u Njemačkoj. Novi Opel Grandland i nova generacija Astre dostupni su kao plug-in hibridi. Sljedeće godine dolazi električna Astra-e s baterijom – u izvedbama s pet vrata i Sports Tourer. Ponudu električnih vozila bez emisija zaokružuje Opel Rocks-e, gradsko električno vozilo koje smiju voziti i 15-godišnjaci.

Dvanaest električnih modela Opelovih vozila raspoloživih u 2022. godini:

Lagana motorna vozila

Putnički automobili

Lagana gospodarska vozila

Opel Rocks-e

Opel Corsa-e

Opel Combo-e

Opel Mokka-e

Opel Vivaro-e

Opel Combo-e Life

Opel Vivaro-e HYDROGEN

Opel Astra Plug-in Hybrid

Opel Movano-e

Opel Astra Sports Tourer Plug-in Hybrid

Opel Grandland Plug-in Hybrid

Opel Zafira-e Life

Vraća se Opel Manta: nova izvedba s električnim pogonom

Opel će redizajnirati Mantu kao potpuno električni automobil do sredine ovog desetljeća. Kako i dolikuje vremenu u kojem živimo, Manta je bez emisija i nevjerojatno svestrana – automobil za kojim obožavatelji žude.

„Nova Opel Manta ponovno će biti automobil koji pobuđuje emocije. Iznimna snaga električnog pogona osigurava prvoklasno ubrzanje bez premca. Naša Manta ponovno će biti sinonim za čisti užitak vožnje. Izgradit ćemo fascinantnu, zapanjujuće prostranu novu izvedbu“, rekao je Hochgeschurtz.

Proizvodnja počinje 2025.: gigatvornica u Kaiserslauternu

Zajedno s partnerima Total/Saft, Opel i Stellantis su osnovali društvo „Automotive Cells Company“ (ACC). Prije nekoliko se mjeseci ovom zajedničkom pothvatu pridružio i Mercedes-Benz. Cilj ovog partnerstva je stvoriti vodećeg igrača u području razvoja i proizvodnje baterija visokih performansi za automobilsku industriju. Partneri su također najavili povećanje industrijskog kapaciteta ACC-a u Kaiserslauternu do 32GWh. Time će u Kaiserslauternu, tradicionalnom mjestu proizvodnje automobilskih dijelova i motora, biti stvorena prava gigatvornica za suvremenu proizvodnju baterijskih ćelija.

Brand s munjom: predvodnik električne mobilnosti

Opel je bio ispred svog vremena po pitanju ponude električnih automobila koji su bili potpuno primjereni za svakodnevnu uporabu. Opel Ampera dobila je davne 2012. godine nagradu međunarodnog stručnog žirija za „Europski automobil godine“ (COTY). Ampera je bila coupé s četiri sjedala i tzv. produljivačem dosega. Baterija se punila iz vanjskih izvora kao i današnji plug-in hibridi. Motor s unutarnjim izgaranjem u kombinaciji s generatorom od 54 kW davali su dovoljno električne energije u svakom trenutku tijekom vožnje. Ampera je imala doseg od 80km na potpuno električni pogon, a zahvaljujući produljivaču dosega mogla je priječi približno 500 kilometara.

Opel je 2016. predstavio kompaktnog nasljednika s potpuno električnim pogonom i baterijom, automobil koji je otklonio sav stres u vezi s dosegom – Opel Amperu-e. Jedno punjenje litij-ionske baterije od 60 kWh osiguralo je dovoljno snage za putovanja do 520 kilometara (prema NEDC-u), što je u to vrijeme bilo približno 30 posto više od najbližeg konkurenta u segmentu. To je električno vozilo također nudilo performanse od 150 kW/204 KS i ubrzanje od nule do 50 km/h za samo 3,2 sekunde, što je usporedivo sa sportskim automobilom. Osim iznimne živahnosti, 4,16 metara dugačka Ampera‑e oduševila je kupce prostranom kabinom u kojoj je bilo mjesta za do pet putnika.

Opel Ampera i Ampera-e bili su posebno popularni modeli u Nizozemskoj i Norveškoj, tržištima koja su u to vrijeme već bila otvorena prema kupnji električnih automobila. Predstavljanjem Corse-e Opel je omogućio pristupačnu električnu mobilnost kupcima širom Europe.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!