Oglašavanje u tiskanim medijima tijekom kolovoza

Vijesti

Natrag na Vijesti

Oglašavanje u tiskanim medijima tijekom kolovoza

Foto: Press clipping, AŠ

Najaktivniji je bio financijski sektor te trgovački lanci. U okviru financijskog sektora, banke su bile najprisutnije. Erste banka je fokus stavila da dnevne novine te se redovito, na dnevnoj bazi oglašavala u novinama Jutarnji list, Večernji list i Novi list u kojima je bila izvor tečajne liste uz koju je redovito objavljivala i promo poruku. U dnevnom listu La Voce del Popolo objavljivala je logo na naslovnici a nekoliko oglasa zakupljeno je bilo u tjednicima/mjesečnicima. Osim Erste banke, koja je bila najzastupljenija, oglašavala se i Privredna banka Zagreb uglavnom da bi promovirala Premium Visa Gold karticu dok je Istarska kreditna banka bila prisutna kao izvor tečajne liste u Glasu Istre, uz promociju neke od usluga koje nude klijentima.

Kod trgovačkih lanaca, u oglašavanju tijekom kolovoza vodeći je Lidl koji je brojčano podjednako oglašavao u dnevnim i tjednim novinama. Po broju oglasa slijedi bjelovarski PPK koji se oglašavao isključivo u Bjelovarskom listu a dalje sa dvoznamenkastim brojem oglasa slijede Metss, Konzum, Tommy i Spar/Interspar. Ostali trgovački lanci imali su jednoznamenkast broj oglasa tijekom kolovoza

U sektoru ljepote, mode i zdravlja najoglašivaniji su bili dodaci prehrani i bezreceptni lijekovi – PharmaS je promovirao dodatak prehrani UriRoyal a Oktal Pharma je uz dodatke prehrani oglašavala i kozmetičke brendove koje distribuira.

Aktivne kampanje tijekom kolovoza od automobilskih brendova imala je Honda uz dvije kampanje – jednu koja se odnosila na hibridne modele automobila a drugu vezanu za mogućnost kupnje automobila na tri godišnje rate. Toyota se promovirala uglavnom putem oglasa nekoliko ovlaštenih partnera dok je Kia vozila oglašavao Kia centar Zagreb.

Vindija je vodeća po količini objavljenih oglasa u sektoru hrane i pića a oglašavala je Vindi sokove te Cekin robnu marku. Objavila je također i nekoliko blagdanskih čestitki.

Meggle je oglašavao Buttercream maslac i chia jogurte, Pik Vrbovec je podsjetio na PIKaso kampanju a Belje je oglašavalo ABC sir te tradicionalne proizvode Baranje. Podravka je objavila oglase za Lino Ladu, Eva tuna salate i sardine, paštete te grill program.

Pregled završavamo sa tehno/it/telekom sektorom koji je u odnosu na ostale najmanje oglašavao tijekom kolovoza - dvije trećine oglašavanja odnosi se na oglase T-com operatera koji se promovirao kao vodeća telekom mreža ocjenom ookla speedtesta a aktivne su bile i kampanje za neograničeno surfanje i chat u nedogled.

*za detaljne preglede oglašavanja pojedinih brendova, sa uključenim podacima o dosegu pojedinog oglasa te procjenom uloženih financijskih sredstava, obratite nam se na 01/3094 804 ili prodaja@pressclip.hr

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!