PR, MARKETING I MEDIJI 30.05.-05.06.2020.

Novosti iz Press clippinga

Natrag na Novosti iz Press clippinga

PR, MARKETING I MEDIJI 30.05.-05.06.2020.

PR/MARKETING

InStore magazin i ammc organiziraju prvi FMCG Adria Webinar koji će odgovorit na aktualna pitanja koje zanimaju sve prodajne i marketinške stručnjake. izvor: instore.hr

Gost u novom izdanju podcasta BizCasting bio je sveučilišni profesor i suvlasnik hrvatske komunikacijske agencije Millenium promocija, Božo Skoko

Kristijan Iličić organizirao najveći hrvatski influencerski meetup u Hrvatskoj. izvor: cosmopolitan.hr

Boris Sruk: Osam koraka za oporavak poslovanja od koronakrize na lider.media

Dosadašnji direktor Nabave za svježe proizvode u Kauflandu Hrvatska k.d., Daniel Šturm, sada preuzima funkciju direktora i člana Uprave za Nabavu i Marketing. izvor: seebiz.eu

3. FMCG Marketing Summit odgađa se za 22. rujan 2020 . izvor: instore.hr

Ožujsko pivo lansira novu društveno odgovornu kampanju “Dobri ljudi“ u sklopu koje će donirati milijun kuna Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja, Plavom telefonu, Fondu 5.5 i Hrvatskoj mreži za beskućnike, udrugama i zakladi koje su svojim inicijativama i aktivnostima tijekom proteklih, kriznih, mjeseci bezrezervno pomagale potrebitima. izvor: progressive.com.hr

Merel Werners, uspješna direktorica marketinga u Havaianasu koja ima više od 20 godina iskustva u internacionalnim modnim i lifestyle kompanijama, ispričala je na koji način se promijenila komunikacija te kako se prilagoditi i održati snažnu vezu s potrošačima tijekom novonastale situacije. izvor: profitiraj.hr

Turistička zajednica Istre kreće u pojačano medijsko oglašavanje na emitivnim turističkim tržištima s posebnim naglaskom na područje Austrije i južne Njemačke, pod okriljem slogana "Istrien so nah!" Za kreativna vizualna rješenja zaslužan je rovinjski Studio Tumpić/Prenc, dok su autori odabranih fotografija Danijel Bartolić, Frank Heuer, Nenad Šimunić, agencija BBDO i Studio Sonda. Oglasna kampanja provodi se u suradnji sa specijaliziranom agencijom za digitalni marketing PMC Active, a agencija I-dea Graphics vodi cjelokupnu produkciju virtualnih animiranih oglasa. izvor: istarski.hr

Organizatori festivala nominiranoga za najbolji na svijetu – Dana komunikacija – 16. i 17. lipnja u zagrebačkom Maksimiru organiziraju prvu DK offline konferenciju u prirodi s online programom koji okuplja vodeće svjetske biznismene, futuriste, psihologe i kreativce. izvor: poslovni.hr

Četvrtu godinu zaredom Zadovoljna akademija nudi besplatne edukacije svojim čitateljicama. Ove sezone u suradnji s Googleom i Algebrom daruje čak 50 edukacija specijalizirane verzije popularne Digitalne garaže. Digitalna garaža je edukacija koja se već nekoliko godina provodi u partnerskoj suradnji s Algebrom, a koja obuhvaća sedam kratkih interaktivnih online radionica pod vodstvom stručnjaka u edukaciji digitalnih vještina.

izvor: zadovoljna.dnevnik.hr

MEDIJI

Najgledaniji nacionalni zemaljski kanal je Nova TV, a potom slijede HRT1 i RTL.Na vrhu ljestvice najgledanijih nezemaljskih televizijskih kanala su dječji kanal (Nickelodeon), informativni kanal (N1) i sportski kanal (Sport Klub 1). izvor: hnd.hr

Na HRT-u je obilježen završetak projekta Škola na Trećem - bio je to zajednički projekt Hrvatske radiotelevizije i Ministarstva znanosti i obrazovanja RH. izvor: indeks.hr

AT KLUB - kultna emisija Radio Pule proslavila je 35. rođendan. Emisija je prvi put krenula u eter 1. lipnja 1985. na inicijativu Svena Dukića, Arenaturista i Radio Pule. izvor:glasistre.hr

Serija Senke nad Balkanom" uskoro kreće sa emitiranjem na RTL-u. izvor: rtl.hr

Hrvatska radiotelevizija (HRT) od subote, 6. lipnja 2020. godine na Drugom programu (HRT-HTV2) u terminu od 22.35 sati započinje s prikazivanjem pretposljednje, sedme sezone serije Igra prijestolja. izvor: scena.hr

Foto: Shutterstock

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!