S novim vizualnim identitetom u novo poslovno poglavlje

Vijesti

Natrag na Vijesti

S novim vizualnim identitetom u novo poslovno poglavlje

Foto:

Zagreb, 29. lipnja 2016. - Uoči obilježavanja 15 godina uspješnog poslovanja, agencija IMC, jedna od vodećih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj, “osvježila” je svoj vizualni identitet te s novim logom, web stranicom i korporativnim bojama ulazi u novo poslovno poglavlje:

„Prepoznatljiva oznaka za Copyright u novom logotipu potvrda je iskustva, originalnosti i kompetencije agencije IMC, ali i sposobnosti prilagodbe promjenama i trendovima. Naime, danas se tim promjenama moramo prilagođavati puno brže nego prije. Moramo biti svjesni da naše javnosti nisu više kao nekada samo pasivni primatelji komunikacijskih poruka, nego i aktivni sukreatori sadržaja. Mijenja se okruženje u kojem poslujemo, alati koje koristimo, ali i očekivanja klijenata u turbulentnom okruženju. Agencija IMC danas je jedna od vodećih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj, a stručnjaci agencije prepoznati kao vrhunski profesionalci koji su u mogućnosti odgovoriti i najkompleksnijim komunikacijskim izazovima.“ – izjavila je Ankica Mamić, vlasnica agencije IMC.

Nova korporativna boja, kako otkriva direktor agencije Ivica Mamić, odabrana je kako bi u novo poslovno poglavlje ušli s još više optimizma i pozitivne energije, koji su nužni i za poboljšanje ukupne poslovne klime u Hrvatskoj.

Agencija IMC osnovana je 2002. godine i izrasla u jednu od vodećih agencija specijaliziranih za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću. U svakodnevnom radu, punih 15 godina pruža potrebnu komunikacijsku potporu klijentima pri realizaciji njihovih komunikacijskih i poslovnih ciljeva te aktivno doprinosi izgradnji povjerenja i ugleda svojih klijenata u javnosti.

Klijenti agencije IMC neke su od vodećih hrvatskih kompanija te također ugledne internacionalne kompanije. Zapošljava 10 djelatnika koji kroz brojne edukacije kontinuirano nadograđuju svoja znanja, prateći trendove industrije te novog digitalnog doba koje je uvelike promijenilo i svijet odnosa s javnošću. Jednosmjernu komunikaciju s ciljem informiranja, zamijenila je interakcija koja nikada ne prestaje, a način na koji komuniciramo iznimno brzo se mijenja i napreduje kroz nove alate i kanale. Iz ere informiranja, „evoluirali“ smo u eru odnosa, koja postavlja brojne izazove, a nevjerojatna brzina razmjena informacija i brojnost komunikacijskih kanala stvara svijet značajne transparentnosti u kojem je uloga komunikacijskih stručnjaka važnija no ikada. Sadržaj je sve, ali način na koji ga kreiramo i činimo zanimljivim s obzirom na medij bitno je drugačiji od onoga prije nekoliko godina.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!