PR sektor bilježi globalni rast od 7%

Vijesti

Natrag na Vijesti

PR sektor bilježi globalni rast od 7%

Foto:

Zagreb, 10. kolovoza 2015. - Sektor odnosa s javnošću bilježi globalni rast od 7%, zaključak je ovogodišnjeg Svjetskog izvješća o odnosima s javnošću. The Holmes Report i ICCO prikupili su podatke od preko 400 tvrtki za odnose s javnošću iz cijelog svijeta te su ponudili najjasniji prikaz stanja u sektoru. Podaci pokazuju da su javne tvrtke za odnose s javnošću u 2014. zabilježile rast prihoda od 3,5%, a privatne od čak 8,7%, što jasno pokazuje da neovisne agencije polako preuzimaju primat na tržištu. Također valja istaknuti da je u sektoru „teškom“ 13,5 milijardi američkih dolara u 2014. radilo 85.000 ljudi, što je 5.000 više nego u 2013. Istraživanje donosi i zanimljive podatke koji se tiču otvaranja novih mogućnosti i izazova za PR agencije diljem svijeta, a ponajprije se odnose na proširenje spektra usluga na digitalne i društvene medije koji agencijama donose dodatnu vrijednost i konkurentnost na tržištu. Iako veliki udio klijenata i dalje traži prvenstveno standardne usluge, odnosno prisutnost u tradicionalnim medijima, sve više ukazuju povjerenje PR agencijama i za nestandardne usluge poput community managementa i digitalne podrške.

Situacija se u samom vrhu među 5 vodećih svjetskih PR agencija nije bitno mijenjala u odnosu na 2013. Prvo mjesto i dalje drži Edelman, a slijede ga Weber Shandwick i Fleishman Hillard. Jedini je iskorak ove godine napravio Ketchum, koji je pretekao MSL Group te se sada nalazi na 4. mjestu.

„Rezultati ovogodišnjeg izvješća uistinu su ohrabrujući za sve u branši. Mi u Dialogu ne možemo biti ponosniji što smo dio Ketchum grupe koja je i ove godine našla svoje mjesto među pet najboljih u svijetu. U dosadašnjem smo radu uvijek pozorno pratili svjetske trendove, a do kraja godine ćemo poduzeti i konkretne korake za proširenje naših digitalnih usluga!“, naglasila je Marina Čulić Fischer, direktorica agencije Dialog komunikacije, Ketchumova ekskluzivnog zastupnika u Hrvatskoj.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!