Subway® otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba

Vijesti

Natrag na Vijesti

Subway® otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba

Foto: promo

ZAGREB, 27. studenog 2019. – Subway®, najveći lanac restorana u svijetu, u Zagrebu otvara svoj drugi restoran, i to u najužem centru grada: u Petrićevom prolazu, ispod najpoznatijeg nebodera u gradu – Iličkog nebodera na Trgu bana Jelačića. Novim restoranom u Petrićevom prolazu, Subway® u Hrvatsku premijerno donosi i nov dizajn restorana Fresh Forward, koji će gostima pružiti nove mogućnosti izbora - od načina kako naručiti i preuzeti hranu, do potpunog užitka u obroku. Prvi prioritet i dalje su svježi sastojci i sendviči koje gosti mogu pripremiti po vlastitom ukusu. Zahvaljujući iskušanom poslovnom modelu, franšiza Subway® je izvrsna poslovna priliku i za poduzetnike - primatelje franšize.

Fresh Forward: Prostor u kojem se gosti osjećaju odlično

Novim dizajnom Subway® svojim gostima nudi prostor u kojem će se osjećati odlično. Snažan vizualni identitet u kombinaciji s inovativnim dizajnom interijera prostor čini svjetlijim i modernijim. U prvom planu je kutak sa svježim povrćem, kojim se želi dodatno naglasiti predanost svježim i kvalitetnim proizvodima, dok osvijetljeni prostor s ostalim proizvodima poput raznih salata, keksa i pecivima gostu omogućuje dodatni izbor. U restoranu je omogućeno i besplatno korištenje brze WiFi mreže i punjenja mobilnog uređaja za vrijeme obroka.

„Novim dizajnom restorana željeli smo potaknuti goste da vrijeme u restoranu provedu ugodnije. Restoran je u svježim tonovima, što ide ukorak s našim proizvodima – svježe pripravljenim sendvičima, salatama i wrapovima. Željeli smo postići da dizajn naglašava ponudu restorana. Ponosni smo što se naš novi restoran i svi naši proizvodi savršeno uklapaju u preferencije naših gostiju,“ kaže Vladimir Hanula, franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.

Subway® nudi i poslovne mogućnosti

Franšizni sustav Subway® nudi brojne mogućnosti, jer je utemeljen na sustavu koji postoji već gotovo 55 godina. Prokušani postupci primateljima franšize olakšavaju svaki korak u vođenju restorana. Sustav je jednostavan i lako upravljiv, nudi fleksibilne mogućnosti odabira lokacije i nije tehnički kompliciran, što znači da se može implementirati uz doista umjerena ulaganja. „Naš prvi Fresh Forward restoran je primjer kako se dalje želimo razvijati na hrvatskom tržištu te će svi novi restorani biti otvoreni u ovom dizajnu. Velik potencijal vidimo i dalje u Zagrebu, ali i u drugim hrvatskim gradovima - Splitu, Rijeci, Osijeku, Šibeniku, Zadru, ali i na odmorištima uz autoceste,“ rekao je Martin Princ, Country Director za Središnju i Istočnu Europu.

Poslovni rezultati Subwaya također su značajni. Na godišnjoj razini, Subway u Hrvatskoj konstantno raste – godišnji rast prodaje u Hrvatskoj iznosi 6%, a godišnji profit za primatelje franšize 9%. U 2019. Subway je ostvario značajan rast u Hrvatskoj – prodaja je porasla 13% u posljednjem kvartalu te 20% tijekom prošlog mjeseca.

Subway® u Zagrebu već ima jedan restoran u Arena Centru, a otvaranjem novog restorana u samom centru grada želi se dodatno približiti svojim gostima.

# # #

O RESTORANIMA SUBWAY®

Restorani SUBWAY® u cijelom svijetu poznati su po svojim jedinstvenim sendvičima, wrapovima i salatama. Sendvič će vam pripremiti osoblje baš onako kako ga najviše volite i pred vašim očima. Prvo izaberite kakav tip obroka želite – sendvič poslužen u raznim ukusnim pecivima, kao što su sir i origano, multi-seed, ružmarin i morska sol, ili wrap ili svježu salatu. Vaš obrok će biti spravljen točno onako kako želite. Naš Sandwich Artist će pred vama razrezati pecivo i pripremiti sendvič, pa možete odlučiti koje sastojke želite u sendviču. Koncept SUBWAY® pruža mnogo dodataka, ukusnih umaka i svježeg povrća. Postoji mnogo kombinacija i zasigurno ćete uvijek odabrati onu koja najviše odgovara vašem ukusu. Sendvič može biti poslužen topao ili hladan, uz mnoštvo povrća i ukusnih umaka! I na kraju, točka na „i“ za savršen sendvič je „Flavor station“, koji sadrži 12 umaka i šest dodatnih sastojaka za još bolji okus vašeg obroka. Ovaj jednostavni postupak je upravo ono što u restorane SUBWAY® privlači tisuće posjetitelja diljem svijeta. Znate da možete odabrati upravo „svoj“ sendvič, koji će biti pripremljen pred vašim očima, prema vašim željama i odabiru. Jednom kad okusite sendvič SUBWAY®, nećete poželjeti niti jedan drugi.

Lanac restorana Subway® nastavlja razvijati iskustvo prehrane, nudeći gostima u 42,500 restorana i više od 100 zemalja diljem svijeta kvalitetne sastojke i kombinacije okusa, s gotovo 7 milijuna sendviča naručenih i spravljenih svakog dana. Kao restoran brze usluge, Subway® nudi svježu alternativu tradicionalnoj brzoj hrani koja svakodnevno nudi milijarde kombinacija sendviča, salata i wrapova.

Trenutno je u Hrvatskoj otvoren jedan restoran Subway – u “foodcourtu” Arena Centra u Zagrebu. Ovaj se restoran prostire na 56 kvadrata i nudi sendviče, wrapove, salate, kekse, kavu i bezalkoholna pića. Uz nekoliko vrsta peciva, svježe povrće, izbor mesa i sireva, kupci mogu birati između tri milijarde kombinacija. Svaki se dan nudi i specijalitet dana - Sub of The Day.

U planu Subwaya ostaje i daljnje širenje u druge hrvatske gradove. Više informacija o otvaranju vašeg vlastitog Subway restorana dostupno je na Facebook stranici: www.facebook.com/SubwayDevelopmentHrvatska.

KONTAKTI ZA MEDIJE:

Krešimir Petković, VisicomPR, +385 91 192 0000, kresimir.petkovic@visicom.hr

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!