Zizoo zabilježio rast zahvaljujući izvrsnoj sezoni u Hrvatskoj

Vijesti

Natrag na Vijesti

Zizoo zabilježio rast zahvaljujući izvrsnoj sezoni u Hrvatskoj

Foto:

Berlin/Zagreb, 29. listopada 2018. – Zizoo je vodeća platforma za iznajmljivanje brodova i najbrže rastuća tvrtka u industriji. Tvrtka je osnovana 2015. godine i do sada je oformila talentirani i internacionalni tim koji uključuje stručnjake iz najboljih svjetskih tehnoloških i putničkih tvrtki kao što su Google, Booking.com, Kayak i Trivago. Kako bi podržao i odgovorio na zahtjeve tržišta, koje ukazuje na sve veću potražnju klijenata za odmorom na brodu, Zizoo-ov tim će u sljedećih šest mjeseci sa sadašnjih 60 porasti na 100 zaposlenih. Tvrtka će vrhunske talente zapošljavati u svim odjelima što uključuje i web programere, marketinške stručnjake prodajne menadžere te osobe za pružanje korisničke podrške.

Rastući tim revolucionira nautičku industriju

Od početka rada Zizoo je odmor na brodu uspješno pretvorio u mainstream fenomen. Jedinstvena marketinška strategija tvrtke posebno je privukla kupce koji nikada ranije nisu bili na brodu - više od 85% kupaca je prvi put bilo na brodu i to njih većina u kategoriji između 20 i 40 godina. Povećana potražnja milenijalaca za odmorom na brodu i iskustva jedrenja pruža charter tvrtkama veliku priliku da preinače i povećaju svoje prihode. Osim toga, impresivna visoka stopa klijenata se rado vraća čime se dokazuje potencijal povezivanja tog tržišta s charter tvrtkama.

Hrvatska na vrhu

Hrvatska je i dalje najpoželjnija destinacija kada je u pitanju jedrenje i odmor na brodu s ostvarenih 52,38% rezervacija za hrvatske čartere u 2018. godini (to je na godišnjoj razini dvostruki rast), nakon čega slijedi 14,69% rezervacija ostvarenih u Grčkoj. Najveći je, međutim, porast interesa talijanskih klijenata koji žele ploviti Hrvatskom. Uz porast rezervacija za 63%, Zizoo je u 2018. godini ostvario i impresivno povećanje bruto vrijednost rezervacije (GBV) od 123%. Jedrilice su i dalje najpopularnije, no katamarani i guleti su također bili značajno traženi. U mjesecima koji slijede Zizoo će proširiti svoj portfelj proizvoda koji uključuje više luksuznijih mogućnosti, zatim krstarenja rijekom, mini-krstarenja i tematsko-nautička iskustva (vrlo popularna među milenijalcima).

Kako će biti u budućnosti?

Industrija je najviše zabrinuta zbog rasta međusobno povezanih pojedinačnih iznajmljivača, posebno u Francuskoj i Sjedinjenim Američkim Državama (SAD-u), ali i širenja na nova tržišta poput Hrvatske.

"Ovo nije način kako se ova industrija treba dalje razvijati", rekla je direktorica Zizoo-a Anna Baničević. "Čarter tvrtke su glavni nositelji ove industrije. Globalna brodska flota od 29 milijuna brodova mora koristiti usluge čarter tvrtki kako bi se nudile cjelovite ponude, a ne pojedinačnih iznajmljivača, pogotovo kada je na tržištu vidljiva opasnost koju oni stvaraju dampingom cijena."

Dodala je i kako će Zizoo nastaviti predano raditi na izgradnji još snažnijih odnosa s partnerima te uključivanju novih brodova u flotu u Hrvatskoj i širom svijeta. Cilj im je 2019. godinu zaključiti s 50.000 brodova dostupnih na platformi Zizoo.com. Gledajući ubuduće tim tvrtke Zizoo veliku priliku u industriji uočava kada je riječ o predsezoni i posezoni, to je neiskorišteno područje za čartere kako bi ostvarili nove prihode.

Ove jeseni Zizoo tim se vraća u Hrvatsku na međunarodni nautički sajam ICE 2018, koji se od 2. do 4. studenog održava u Areni Zagreb, kako bi dodatno proširio partnerstva te podijelio vlastita iskustva s više od 250 čarter agencija, upraviteljima flotama brodova te dobavljačima.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!