Njemačka omiljena destinacija hrvatskih turista, a Berlin najdraži grad

Vijesti

Natrag na Vijesti

Njemačka omiljena destinacija hrvatskih turista, a Berlin najdraži grad

Foto:

Zagreb, 29. rujan - Njemačka turistička zajednica i visitBerlin su na neformalnom druženju u The Garden Brewery-u u Zagrebu predstavili zašto je Njemačka turistima iz Hrvatske omiljena destinacija (market share 36%), a upravo Berlin najdraži grad. Prvu polovicu ove godine obilježio je porast od 12,3% (u odnosu na isti period prošle godine), odnosno ostvareno je 203.607 noćenja hrvatskih turista u Njemačkoj. Dok među Hrvatima najrađe putuje skupina od 35-54 godine i to automobilima, avionom i kombijima, Njemačka je sve privlačnija i mlađoj generaciji. Glavni razlozi putovanja su posjet prijateljima, odmor općenito i posao. Bavarska privlači najviše hrvatskih turista), a Berlin kosmopolitskom atmosferom plijeni 24 sata 365 dana. Otkrijte i vi Zašto Njemačka, a više o samoj destinaciji i njenim mogućnostima saznajte na www.germany.travel #GermanySimplyInspiring

Što to znači Berlin 365/24 na kreativan način su tijekom događanja u Zagrebu predstavili Catarina Erceg, market menadžer visitBerlina i Christian Tänzler, glasnogovornik visitBerlina dok je razloge za popularnost Njemačke među hrvatskim turistima objasnila Tijana Djuričić, regionalni PR menadžer Njemačke turističke zajednice.

Berlin 365/24

Slogan "Berlin 365/24" najbolje opisuje imidž grada Berlina. Grad nudi najbolje od kulture i subkultura, izvrstan shopping kroz aposlutno najnovije trendove u proizvodima, najbolje od znanosti i stipendija, te vrhunski lifestyle - 24 sata na dan, 365 dana u godini. Zajednička promotivna kampanja visitBerlina i Kulturprojekte Berlin doprinijela je širokom raponu događanja u gradu te omogućila njihovo lako pronlaženje, rezervaciju i u konačnici potpuni doživljaj. "Berlin 365/24" se vodi kroz gradsku marketinšku kampanju beBerlin.

Cijeli svijet na jednom mjestu

Berlin je otvoren prema ljudima, glazbi, kako suvremenoj tako i tradicionalnoj, otvoren je za zabavu i razonodu kao i za potpuno opuštanje. Berlin je jednako raznolik kao i Berlinci, glasan kao i gradski promet, a opet tih poput svojih vrtova i parkova. U koje god doba godine se odlučili za posjet, Berlin će vas dočekati spreman sa svojim bogatim nizom događanja i uzbuđenjima koja ne prestaju 24 sata u danu.

Scena gradskih muzeja je fascinantno raznolika. Tri operne kuće nude bogatstvo visoke kulture, a subkulturni duh je nevjerojatno živ i zove na provod u bezbroj klubova. Berghain je još uvijek prepun u 14 sati popodne kao i u 5 sati ujutro. Kada god poželite možete uživati ​​u prepoznatljivom berlinskom currywurstu u brojnim snack barovima. Berlin nudi cijeli svijet na jednom mjestu i upravo zato je jedna od omiljenijih prijestolnica Europe gdje se je lako osjećati kao kod kuće, a opet tako posebno,drugačije!

U Berlin se ide bez plana jer ovaj grad najbolje planira za vas!

Kada pomislite kako biste najprije trebali provjeriti događanja u gradu, a zatim rezervirati avio kartu i smještaj u Berlinu, budite sigurni kako gubite vrijeme! Ovaj grad će vas apsolutno uvijek dočekati spreman ponuditi upravo onaj stil koji će vas najbolje oraspoložiti. Ne morate čak niti planirati program putovanja, Berlin će to učiniti za vas.

Berlin je mjesto gdje je prošlost prisutna kao stvaranje budućnosti. Novo je u procvatu, staro obogaćuje novo, potražnja za dodatnim aktivnostima se stalno povećava i cijeli Berlin ostaje sjajna pozornica tjedana umjetnosti, mode, glazbe i kazališta. Grad jednostavno pršti idejama, kreativnošću i inspiracijom. Ono što možda još i ne možete pronaći brzo se zaboravlja u nevjerojatnoj energiji berlinskih ulica. Berlin je izvrstan spoj svih ukusa u svako doba dana, svaki dan u tjednu i tako tijekom čitave godine!

Njemačka turistička zajednica

DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) je nacionalna turistička zajednica Njemačke koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva za ekonomiju i energetiku (BMWe), na osnovu odluke njemačkog parlamenta. DZT kreira i sprovodi strategije i aktivnosti u cilju njegovanja pozitivnog imidža Njemačke kao turističke destinacije u inozemstvu i poticanja turističkih posjeta Njemačkoj, preko svojih 30 predstavništva širom svijeta.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!