Opel OnStar sada dostupan i hrvatskim kupcima

Vijesti

Natrag na Vijesti

Opel OnStar sada dostupan i hrvatskim kupcima

Foto:

Opelovi automobili sa servisom OnStar već su na cestama oko 18 mjeseci. Trenutačno je svaki drugi novi Opel u Europi opremljen tim revolucionarnim sustavom. Ovaj osobni pomoćnik za povezivanje i usluge obuhvaća automatski poziv u slučaju sudara, dijagnostiku vozila i pomoć u slučaju krađe. U posljednjih 18 mjeseci Opel OnStar već je registrirao više od 9 milijuna interakcija, od kojih je otprilike polovica bila putem pametnih telefona i aplikacije myOpelApp. Sada se pretplatnici na Opel OnStar mogu veseliti dodatnim novim uslugama kao što su rezervacija hotelskih soba[1] ili pretraživanje parkirnih mjesta[2] preko OnStar savjetnika. Do kraja godine Opel planira ponuditi OnStar u 33 europske države i na 23 jezika.

Od sada i hrvatski kupci Opelovih vozila modelske godine 2018. nadalje svoje nove automobile dobivaju opremljene sljedećim OnStar uslugama:

1. Usluge u hitnim slučajevima: bez obzira u kakvu nevolju vozač upadne na putu, OnStar je tu i nudi pomoć. Ako se aktivira zračni jastuk, OnStar se automatski obavještava o tome. Čak i ako se radi o medicinskom hitnom slučaju ili ste samo svjedočili prometnoj nesreći, kad pritisnete gumb za hitne slučajeve OnStar će dalje pozvati odgovarajuće hitne službe u pomoć.

2. Daljinsko povezivanje: vozači se mogu daljinski povezati s vozilom putem mobilne aplikacije OnStar RemoteLink. Vlasnici mogu putem pametnog telefona provjeriti vijek trajanja ulja i tlak zraka u gumama te zaključati ili otključati vozilo, također putem mobitela.

3. Pomoć u slučaju krađe vozila: ako vam vozilo ikad bude ukradeno, OnStar će surađivati s policijom na njegovu brzom i sigurnom vraćanju.

4. Pomoć na cesti: ako se vozač i nađe u situaciji da mora prekinuti put negdje uz cestu zbog kvara, nikad nije sam. Bez obzira radi li se o praznom spremniku goriva ili praznoj gumi, dovoljno je samo pritisnuti gumb za hitne slučajeve i OnStar će poslati pomoć na lice mjesta.

5. Dijagnostika vozila: OnStar šalje mjesečnu poruku e-pošte o dijagnostici vozila s najvažnijim podacima i informacijama o vozilu. U bilo kojem trenutku moguće je pritiskom gumba zatražiti dijagnostičku provjeru.

6. Daljinske usluge: vozači više ne moraju brinuti da će zaključati ključeve u automobilu – dovoljno je da pozovu OnStar, čiji će savjetnik potvrditi valjanost njihova računa i poslati signal vozilu da otključa vrata. Odredišne adrese mogu se slati izravno ugrađenom navigacijskom sustavu pritiskom OnStar gumba ili putem aplikacije RemoteLink.

OnStar usluge besplatne su tijekom prve godine korištenja automobila, nakon čega se mogu produžiti putem portala MyOpel, što znači da nije nužan odlazak Opel partneru. Ako kupci ne odluče produžiti pretplatu na OnStar, usluga dijagnostike vozila ostaje dostupna sljedećih pet godina bez dodatnog troška.

[1] Putem servisa Booking.com. Nužni su adresa e-pošte i kreditna kartica.

[2] Putem servisa Parkopedia.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!