Otvorena Marina Muroskva

Vijesti

Natrag na Vijesti

Otvorena Marina Muroskva

Foto:

8. lipnja 2017. godine upravi Marine Muroskva u Novom Vinodolskom uručena je pravovaljana uporabna dozvola. Time je ova novosagrađena marina i službeno u funkciji te su u njoj već privezane prve brodice i jahte.

Otvaranjem Marine Muroskva nautička ponuda sjevernog Jadrana obogaćena je zanimljivim i vrijednim sadržajem. Marina ima 180 vezova za brodice do 15 metara dužine, a megajahte mogu se vezati na vanjskoj strani lukobrana. Marina Muroskva konceptom, bogatstvom usluga koje nudi i kvalitetom gradnje u samom je vrhu hrvatske nautičke ponude. Marina je i velik poticaj razvoju nautičkog sektora u našem kraju u kojem se nalazi. Akvatorij Vinodolskog kanala i okolnih otoka obiluje ljepotom i nautičaru pruža mnogo zanimljivosti, a do sada mu nije mogao pružiti kvalitetan vez.

Osim što će obogatiti nautičku ponudu sjevernog Jadrana, marina je i vrijedan doprinos gospodarstvu Novog Vinodolskog i riječke regije. Investitor, švicarska kompanija Mitan Holding AG je u gradnju marine i suhe marine uložila više od 10 milijuna eura. Najveći dio poslova na gradnji izvele su hrvatske tvrtke, a i veliki dio opreme i namještaja proizveden je u Hrvatskoj. Samo u prvoj fazi u marini se zapošljava dvadeset novih djelatnika. Slijedećih dvadeset zaposlenika radit će u ugostiteljskoj djelatnosti u restoranu marine i bistrou koji uskoro započinju s radom, a posredno će se zaposliti još toliko djelatnika u raznim servisnim i uslužnim tvrtkama koje će svoje usluge pružati nautičarima u marini.

Marina

Sama marina smještena je u relativno maloj uvali podno istočnog dijela Novog Vinodolskog. Arhitektonski i dizajnerski je zanimljivo i dobro projektirana. Čistih formi, gdjegod i modernističkih, odlikuje se intimnim i zaštićenim prostorima, osmišljena je u detaljima i skladno uklopljena u zahtjevan prostor. Projekt su odradili mladi arhitekti iz studija ZDL Arhitekti iz Rijeke, a pravi mali biser gradnje je zgrada bistroa koja se nadvija nad morem i marinom. Taj će prostor, nalik komandnom mostu kakvog velikog putničkog broda, okupan suncem čitavog dana, ujutro ugošćavati ranoranioce uz jutarnju kavu, a predvečer one što će uživati u njegovu zalasku. Restoran, smješten u glavnoj zgradi marine, s posve uvučenom terasom također zrači intimnošću. Dok uživa u gastronomiji podneblja, pred gostom će se odvijati život marine. I bistro i restoran imaju sve pretpostavke i ambiciju razviti se u mjesta takvog ugođaja i ponude na koja se dolazi uvijek iznova i s radošću. Bit će pogodna i za najrazličitija poslovna događanja, obiteljska ili slična okupljanja. Međutim, to neće biti sve, jer investitor je tik uz marinu krenuo s pripremama za gradnju malog, ekskluzivnog hotela i yacht cluba koji će dodatno obogatiti njenu ponudu.

Osim arhitekturom, marina plijeni i kvalitetom gradnje morskog dijela. Zaštićena je 240 metara dugim lukobranom temeljenom na nasipu u koji je ugrađeno 70.000 kubika ili 230.000 tona kamena dovoženog iz za tu svrhu otvorenog kamenoloma. Lukobran je pod morem propustan tako da je u marini osigurana cirkulacija, a time i čistoća mora. Četiri betonska gata na pilonima međusobno su udaljeni 50 metara pa omogućuju udobno manevriranje, a uz rivu pred zgradom marine nalaze se premium vezovi opremljeni fingerima kako bi uplovljavanje i isplovljavanje plovila bilo čim jednostavnije, a pristup brodu bio moguć i s bočne strane. Čitava marina pokrivena je sustavom brzog interneta, sustavom nadzora i čuvarskom službom.

Menadžment marine osigurat će najvišu razinu brige o nautičarima dok borave u marini. Tu će im osoblje marine biti stalno na dispoziciji. Svakog tko uplovljava dočekat će mornar na gatu, bit će organizirane sve vrste dostave na brod, objedi u marini ili izvan nje, prijevoz ili najrazličitija poslovna događanja. Službe marine nudit će i usluge pranja plovila i posteljine te pražnjenje svih vrsta tankova.

Jedna od ključnih prednosti ove marine je i ponuda ”ključ u ruke” kad je o brizi o plovilima riječ. Zahvaljujući novim hangarima sagrađenima u tri kilometra udaljenoj industrijskoj zoni Novog Vinodolskog i vrhunskim servisima povezanima sa sustavom marine, klijentima se nudi najkvalitetnija pohrana plovila tijekom zime i cjelovita briga o održavanju i eventualnim popravcima brodica, jahti i motora. Servis ima dugogodišnje iskustvo, certificiran je za sve vrste radova na plovilima i ovlašteni je serviser najpoznatijih marki brodskih motora. Hangari su pod stalnim nadzorom, raspolažu najmodernijom protupožarnom i protuprovalnom opremom i otvorenim platoom.

Onima što nemaju vlastito plovilo, Marina Muroskva omogućit će plovidbu i upoznavanje okolnog akvatorija najmom jednog od vrhunskih, potpuno novih plovila ZAR. Na raspolaganju su već najnoviji ZAR 85 SL, dva ZAR-a 65 i dva ZAR-a 57. S njima su lako dostupni otoci u blizini – Krk, Rab, Cres i drugi. Za one koji nemaju iskustva ili ne žele sami upravljati plovilom, tu su i skiperi na dispoziciji.

Dodamo li tome da je marina na izvrsnom položaju, svega 176 km udaljena od Zagreba i samo 155 km od Ljubljane, a na dohvat ruke je i nautičarima iz Austrije i južne Njemačke te da se pred njom prostire zanimljiv i nedovoljno poznat akvatorij, eto dobrog razloga da je se posjeti, a mnogima i da u njoj vežu svoj brod.

Novi Vinodolski

Novi Vinodolski je tipičan primorski gradić, bogate tradicije, što se razvio oko starog Frankopanskog kaštela, a povijest mu seže još u rimsko doba. Blaga klima i ljepota prirode pogodovale su gradnji modrenih hotela pa u naše doba postaje turističkim centrom i središnjim mjestom Novljanske rivijere. Odlikuje ga i lijep i zanimljiv akvatorij i kopneno okruženje.

U njegovoj neposrednoj blizini su netaknute krčke uvale poput Vele i Male luke i pitoreskni gradići kao što je Vrbnik. Na obalama Cresa, Raba, Lošinja i drugih otoka u blizini nalazi se niz lijepih uvala pogodnih za sidrenje, zanimljivih povijesnih gradića s rivom sigurnom za vez ili ubavo mjestašce koje vrijedi vidjeti, gostionicu u kojoj je dobra spiza i zanimljiv gazda, vinara kod kojeg ćemo probati najbolju berbu…

Dojmljivo je i kopneno okruženje. Najbliža su naselja tik uz Novi Vinodolski – ribarska Klenovica, Bribir sa svojim starim gradom, Selca, Crikvenica, Senj… Tek nešto dalje nalazi se Rijeka, središte čitavog ovog kraja, pa Opatija, kolijevka hrvatskog ladanja. U zaleđu je Gorski kotar, prostor gotovo netaknute prirode, planina, bogatih šuma, rasutih jezera i voda među kojima se očuvao raznolik biljni i životinjski svijet. Tu se nalazi i niz gorskih gradića.

Kronologija

U svibnju 2015. godine, nakon ishođenja svih potrebnih dozvola, započeti su radovi na gradnji marine.

U rujnu 2015. započeta je gradnja obalnih zidova i lukobrana te potpornih zidova.

Tijekom jeseni 2015. Započeta, a do kraja proljeća 2016. dovršena gradnja glavne zgrade marine i zgrade bistroa. Istodobno potpuno je rekonstruirana prometnica koja prolazi oko marine.

Početkom srpnja 2016. dovršena je gradnja lukobrana i svih gatova.

Od jeseni 2015. do proljeća 2016. godine sagrađena je suha marina s hangarom u industrijskoj zoni.

Krajem ljeta 2016. početa je gradnja pomoćnih zgrada te dovršavanje i opremanje glavnih zgrada.

U drugoj polovici travnja 2017. dovršeni su svi radovi.

Dana 8. lipnja 2017. godine nakon obavljenih tehničkih pregleda i protoka svih rokova za eventualne žalbe upravi marine uručena je pravovaljana uporabna dozvola.

Prve brodice i jahte već su vezane u marini.

Natrag

Komentari (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!